:: Mercatore ::
6/20/2005
Temptation
Temptation Island is net voorbij. Veel meer dan hier een daar een flard van dat programma heb ik nog niet opgevangen, dus ik ken de essentie er niet van. Het lijkt de bedoeling om elkaars lief af te pakken of zo, of ik moet het niet zo goed begrepen hebben.

Enkele kamers verder hebben een vijftal studentes het voorbije uur, met veel oh's, ah's en maar-allez's, het wel en het wee op het eiland gevolgd. De hele gang kon mee luisteren.

Na het programma kwamen ze een voor een mijn kamer binnen gestormd. Het is ocharme een kleine 10m² meter groot, maar het werd toch overspoeld door 5 vrouwen.



Moest dit
mijn temptation worden?
4 reacties:
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Als dat nog s gebeurt, laat mij tenminste iets weten hé :-)

     
  • Blogger Merca schreef…

    Die kans is nihil. Ik heb deze week mijn laatste dag kot doorgemaakt.

     
  • Blogger Stijn schreef…

    Ik ken het gevoel. Na al die jaren afscheid moeten nemen van uw kot is moeilijk. Al die mooie avonturen.. *snif*

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Een jaartje bij doen is misschien uitstel van executie, maar ik ga er toch zwaar van proberen te genieten!

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox