:: Mercatore ::
6/18/2006
Microsoft Live Messenger
Met veel poeha wordt de jongste spruit van de Msn-familie reeds in een beta-versie verspreid. De klucht van 2001, toen Windows XP bij de grote officiele persvoorstelling meteen vast liep, werd een paar momenten geleden op kleine schaal overgedaan. Na zo'n halve minuut verscheen er een foutmelding op dit scherm. Slecht mens zijnde maakte ik er uiteraard een mooi screenshotje van. Waarom ik volgende maand de overstap maak naar Linux-versie (K)ubuntu weet elke kritische computergebruiker.
3 reacties:
  • Blogger Stijn schreef…

    Tiens, werkt bij mij al een hele tijd zonder de minste problemen. :/

     
  • Blogger portilaban schreef…

    tis weer alleen op xp zeker? op mijn laptop kan ik da weer nie draaien :(

     
  • Blogger Pierre Vis schreef…

    Ik ondervind voorlopig ook gn problemen..

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox