:: Mercatore ::
11/02/2004
Aanwinst
Met trots meld ik u de aanschaf van mijn allereerste digitaal fototoestel: een HP Photosmart M307. Tot op het moment van de aankoop werd hard getwijfeld, maar omwille van veelvuldig gebruik in de heel nabije toekomst werd dan toch maar tot de aanschaf overgegaan. De pro's waren: een beperkter aantal transfers naar het Rijksarchief van Brussel, de beprektere kosten voor treinreizen, ...
Bij deze wens ik mijn ouders, mijn grootouders, mijn schoonouders en mijn schoongrootouders te bedanken voor de financiële steun hierbij en ook mijn schoonzus, broer en zus (hoe emotioneel en plechtig is dit toch allemaal) voor de waardebonnen.

Ja, er bestaan reeds enkele experimentjes, maar daar is bitter weinig interesse voor vrees ik, dus wordt het u bespaard.
4 reacties:
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Heeft Typhoon geen zin om "ondeugende" foto-experimenten uit te testen ? :-p
    niettemin, die excuses voor je thesis zijn goed gevonden ;-)

     
  • Blogger Stijn schreef…

    Welke excuses? Ik doe dat ook zo. Dat is kei-handig en bespaart veel centjes. Als ik ooit nog veel geld heb koop ik mij er ook eentje denk ik.

    Groetjes van Stijn die nog 1 dag bezoek heeft van Loes; ook groetjes van Loes dus. ;o)

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Snoodaard...

    *DeeDee*

     
  • Blogger Merca schreef…

    Hehe (6)

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox