:: Mercatore ::
11/12/2004
Sprookje
Dit wordt vast een heel speciale nacht voor mijn lieve schat en ik, als we de sprookjes mogen geloven althans. Gisteren waren we 1000 dagen samen, vandaag is dat dus 1001 dagen en vannacht wordt dat dus 1001 nachten, een sprookje dus. Met deze, wil ik de liefste meid op heel de wereld in de spotlight plaatsten.


Lieve schat, bedankt voor alle 1000 dagen waarin je bereid was om het beste van jezelf te geven, bedankt voor alle magische momenten en alle zaken waar derden geen zaken mee hebben :P .



13 reacties:
  • Anonymous Anoniem schreef…

    ja, typhoon !! proficiat jongeman !!
    je hebt me daar een schone deerne !!!
    mag ik jullie nog veel oprecht geluk toewensen !!
    groetjes
    griffioen

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Al 1000 dagen samen, dat kan wel tellen zeg. En elkaar nog altijd niet beu? Euhm, proficiat :-)

    Momenteel is dus die 1001ste nacht bezig...spannend...

    *DeeDee*

     
  • Blogger Merca schreef…

    Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

     
  • Blogger Merca schreef…

    Ik wil niet cliché klinken, maar het is niet haar schoonheid alleen die me over de streep heeft getrokken ;).

     
  • Blogger Merca schreef…

    @ Deedee: we zitten op dit moment zo'n 70 km van elkaar, heel spannend kun je dat niet moemen ;)

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Ach Typhoon, tgedacht alleen al is ook wel speciaal en spannend toch, niet dan!?

    En stiekem vind ik ook wel dat je vriendin wel zou passen in het schoon-madammen topic...hihi ;-)

    *DeeDee*

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    aangezien ik uw jongedame van haar noch pluimen ken en enkel uw foto heb waagde ik het daar een kleine opmerking over te maken !!
    als kritische jongeman ;-) zal je zeker over geen nacht ijs gegaan zijn !!!
    niettemin, ondanks de 70 km, in gedachten zijn jullie toch samen ;-)
    ciao
    griffioen x

     
  • Blogger Merca schreef…

    @ Deedee: daaraan ga ik mij niet aan wagen, ze zou dat niet zo leuk vinden ook vrees ik. Vooral haar heel lange wimpers maken haar gezicht 1001 keer zo mooi ;)
    @ Grif: je mag gerust zijn, in ons geval was het een serieus pak ijs, een hele zuidpool vrees ik...maar dat verhaal vertel ik wel eens in een dronken bui...

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Proficiat Typhoon!

    greenmaniac

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Die foto zou trouwens perfect passen in een reisbrochure voor Parijs!!

    *DeeDee*

     
  • Anonymous Anoniem schreef…

    Proficiat é ;-)

    K.

     
  • Blogger Merca schreef…

    @ DeeDee: Guess what ;), ergens in Duitsland over een paar maanden...
    @ All: heel erg bedankt voor de heel positieve reacties!!

     
  • Blogger Stijn schreef…

    Mag ik u ook nog proficiateren met de lange duur van uw relatie. Bijna drie jaar is zeker niet niks. Wanneer hebben jullie elkaar precies leren kennen?

    Over die foto daar: knap gedaan, zeker zonder zelf op het knopje te drukken. Je moet maar durven om in Parijs de zelfontspanner te gebruiken; en anders is die fotograaf tamelijk begaafd. Anyway, uw madam staat er alleszins duidelijker op dan op die vorige foto die je me toonde. En gezien uw eigen kwaliteiten gaan daar later mooie kindjes van komen.

    In de woorden van een ander: cheers
    ~Stijn

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox