:: Mercatore ::
12/29/2004
Gloednieuw
Jawel, hij is er!! Het heeft een tijdje geduurd maar het lange wachten van de trouwste fans wordt eindelijk beloond. Vers van de pers en warm aanbevolen: de nieuwe site van Dana Winner.



Je fronst je wenkbrauwen? Had je in mij geen fan gezien? Helemaal gelijk heb je: dat ben ik helemaal niet. Hoe het komt dat ik er op de hoogte van ben? Dat zit zo: enkele jaren geleden kwam ik de tekstverzorgster van die webpagina tegen. Ze gaf toen al ongeloofelijk veel liefde en gevoel aan elke letter die ze liet verschijnen. Sindsdien kan ik de ervaringen van de letters delen, al krijg ik van haar de portie voor een hele Dana Winner-encyclopedie.



Aan de tekstverzorgster en de webmaster: proficiat met de nieuwe look!
2 reacties:
  • Blogger Stijn schreef…

    De site lijkt plat te liggen. :S

     
  • Blogger Merca schreef…

    Gelukkig was het maar voor korte tijd. Ze schijnt opnieuw bereikbaar.

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox