:: Mercatore ::
12/13/2004
Livestrong
Sinds kort ben ik de fiere drager van een Livestrong-armbandje (zie ook de WearYELLOW-campagne van Nike). Dat is een geel armbandje waarvan er slechts een beperkt aantal van vervaardigd zijn. Vooral in het wielermilieu zijn ze razend populair omwille van de connectie met Armstrong. Voor alle duidelijkheid: ik blijf onvoorwaardelijk een grote fan van Der Jan, maar dat brengt niet automatisch met zich mee dat ik kortzichtig zou zijn omwille van die link en het niet zou willen dragen. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.




Livestrong is het kankerfonds dat opgericht werd door de zesvoudige Ronde van Frankrijk-winnaar. Met de opbrengst van deze hype wil het fonds mensen met kanker helpen.

2 reacties:
  • Blogger Stijn schreef…

    1? dacht ik dat zo'n dingetjes kosten. Misschien iets voor in de nabije toekomst want een van m'n bandjes is bijna doorgesleten.

     
  • Blogger Merca schreef…

    1 dollar, dat is idd de officiële prijs. Reken er wel de transportkosten bij als je het doet via internet (zoals ik deed).

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox