:: Mercatore ::
12/08/2004
Hoera
Stijn Orion, collega-blogger, mede-student geschiedenis (optie Nieuwe Tijden), woonachtig in een bevriende home en regelmatige bezoeker van deze blog, blaast vandaag 22 kaarsjes uit. Hij geeft vanavond een feestje op het 8ste verdiep van zijn home meen ik mij te herinneren. Ik denk dat ik aankondigingen zag uithangen toen ik daar affiches kwam ophangen van onze fuif volgende week. Allen daarheen! En als dat niet gaat, breng hem dan HIER een bezoekje en laat een berichtje na ;).

1 reacties:
  • Blogger Stijn schreef…

    Leuk initiatief, maar het feestje is ondertussen helaas reeds gedaan. Ik mag het wel een redelijk succes noemen, met +40 deelnemers. Ik zou zeggen: "Volgend jaar beter", maar dit is mijn laatste jaar en er komt (hopelijk) geen volgende keer meer.

     
Een reactie posten
<< terug
 
Heden
Verleden
Links
Mercatore kent:
Mercatore blogt:
Mercatore leest:
Fotografie:
Geboekt
Af: Hendrik Conscience - De Leeuw van Vlaanderen
Nu: Milan Kundera - De Ondragelijke Lichtheid van het Bestaan
Dan: Barbara Tuchmann - De Waanzinnige Veertiende Eeuw
Shoutbox

Technologieën








My blog is $1,129.08.waard!
waard!En de jouwe?

Aanbevolen: schermresolutie 1024 x 768, browser:Mozilla Firefox